Sara och VooDolls tävling!

Heej!

Det är så att Sara och Voodools har en jättebra tävling!

Hon lottar ut 5personer som vinner varsin Voodolls!
Och om jag hade varit en av dom lyckliga vinnarna så hade jag velat ha dockan Angel!

I hela mitt liv har jag alltid behövt en Ängel som hade kunnat hjälpa mig när jag hade behövt hjälp.

Jag har falska vänner i min skola och jag brukar alltid vara hemma utan att göra något alls.
Min kompis skickar alltid elaka sms och jag sitter alltid i min säng och gråter för det.

Jag vill så gärna ha en VooDolls Angel!
Snälla. :( Allt kommer att kännas så bra när jag har något.

Så här ser den ut:


Visst är den vacker?

oh.. önskar den vore min. ''/
Om du också vill vara med, klicka då här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0